Aktuálně:
Na základě zvýšení cen potravin a energií navyšujeme ceny stravného od 1.1.2015
I. skupina strávníků 7-10 let cena oběda 21,-Kč (měsíční záloha 630,-Kč)
II. skupina strávníků 11-14 let cena oběda 23,-Kč (měsíční záloha 690,-Kč)
III. skupina strávníků nad 15 let cena oběda 25,-Kč (měsíční záloha 750,-Kč)
Dle platné stravovací vyhlášky – směrnice 2000/89 ES od 13. 12. 2014 směrnicí 1169/2011 upozorňujeme na alergeny vyskytující se v stravování:
Jídelní lístek
Objednávky stravy přes internet:
Vážení rodiče,
Dovolte, abychom Vás seznámili s novinkou, kterou pro Vás chystáme ve stravovacím provozu. V současnosti jsme zřídili pro strávníky možnost objednávat stravu prostřednictvím internetu.
Pro registraci strávníků a pro objednávání stravy na internetu postupujte podle následujících pokynů:
Registrace služby
Navštivte kancelář vedoucí stravovacího provozu. Zde obdržíte Číslo zařízení k přihlášení pro objednávání stravy na internetu. Zároveň si zvolíte Vaše jedinečné přístupové jméno (uživatele) a heslo. Připravte si je dopředu.
Uživatel – může obsahovat čísla a písmena bez diakritiky
Heslo – může obsahovat čísla a písmena bez diakritiky Můžete též zadat e-mailovou adresu, na kterou Vám systém může zasílat tyto zprávy:
potvrzení objednávky
nedostatečná výše konta
neodebraná strava
měsíční přehled
Heslo, e-mail a zasílané zprávy můžete kdykoliv později změnit po přihlášení do systému v sekci Nastavení uživatele.
Objednávání stravy
1. Od následujícího dne po registraci lze pak objednávat stravu též na internetu na adrese: www.strava.cz
2. Dostanete se do dialogu pro přihlášení. Vyplňte a potvrďte položku Zařízení. Toto číslo jste obdrželi při registraci služby (2499). Nyní jste nasměřováni do „své“ jídelny.
3. Vyplňte a potvrďte položky Uživatel a Heslo, které jste si zvolili při registraci služby (viz bod 1). Jste přihlášeni přímo do „své“ jídelny a můžete objednávat stravu.
4. Pro objednávání stravy potvrďte položku Objednávky. Proveďte požadované změny svých přihlášek a odhlášek. Změny nezapomeňte uložit potvrzením položky Odeslat.
5. Ze systému se odhlašte potvrzením položky Odhlášení. Další pokyny, podrobnosti a návody naleznete na www.strava.cz .
6. Objednávku na další den musíte provést stejně jako na terminálu v jídelně, tzn. pouze do 14:00.
PROVOZNÍ ŘÁD ŠKOLNÍ JÍDELNY
při Základní škole Jindřichův Hradec I, Štítného 121
Vyhláška ministerstva školství č. 107/2005 Sb. o školním stravování a vyhlášky ministerstva zdravotnictví
Kategorie strávníků a cena stravného:
I. kategorie strávníci 7 – 10 let cena oběda 21 Kč (měsíční záloha 630 Kč)
II. kategorie strávníci 11 – 14 let cena oběda 23 Kč
(měsíční záloha 690 Kč)
III. kategorie strávníci 15 a více let cena oběda 25 Kč
(měsíční záloha 750 Kč)
Do věkových skupin jsou strávníci zařazováni na dobu školního roku (včetně prázdnin), ve kterém
dosahují věku podle kategorie I – III.
II. Provozní pokyny
1. Přihlášení nového strávníka:
– strávník nebo jeho zák. zástupce (v době od 11:00 do 14:00h) se přihlásí u vedoucí ŠJ, která strávníka
zaregistruje, projedná způsob úhrady nákladů na stravování, poučí o provozu ŠJ, o způsobu objednávání
2. Způsob placení:
– složenkou – strávník si tuto složenku vyzvedne u vedoucí ŠJ vždy dva pracovní dny před prvním
pracovním dnem následujícího měsíce, doklad o zaplacení stravného předloží ke kontrole vedoucí ŠJ,
– bezhotovostní platba (inkaso) – provádí se ve stejných termínech jako platba složenkou, pokud není
stravné strženo z účtu, strávník obdrží složenku, dále postupuje jako v předchozím případě,
– výše měsíční zálohy na stravné je rovna nákladům za třicet odebraných obědů,
– o prázdninách (červenec a srpen) se inkasa neprovádějí, zůstatek stravného se převádí do dalšího
stravovacího období.
3. Způsob odhlášek a přihlášek obědů v době nepřítomnosti – neúčasti:
– na dobu neočekávané nepřítomnosti ve škole si může žák odhlásit oběd na den následující do 14.00 hodin
(např. telefonicky – tel.: 384 361 281)
– první den nemoci je možný odběr oběda do jídlonosiče
– princip přihlášení před nástupem do školy je obdobný jako při odhlašování
– totéž platí i pro ostatní strávníky
– rovněž je možné využít klasického postupu jako při objednávání čipem.
4. Objednání a registrace odběru stravy
– objednání oběda na příští pracovní den i potvrzení výdeje oběda probíhá elektronicky pomocí čipu ( v ojedinělých případech „ručně“ u vedoucí ŠJ).
5. Odhlášení strávníka:
– strávník nebo jeho zák. zástupce (v době od 11:00 do 14:00h) se přihlásí u vedoucí ŠJ, odhlásí odběr
III. Organizační pokyny
1. Obecně:
– obědy ve školní jídelně se vydávají od 11:40 h do 13:45h
– při ztrátě čipu je strávník povinen si zakoupit u vedoucí ŠJ nový
– strávníci se mohou seznámit s jídelním lístkem, který je umístěn na nástěnce u terminálu pro objednání
– připomínky k provozu ŠJ hlásí strávníci vedoucí ŠJ, popř. řediteli školy
2. Žáci školy, popř. pedagogický doprovod:
– žáci přicházejí do budovy ŠJ v doprovodu pedagogických pracovníků
– spořádaně vstupují do objektu ŠJ a ukázněně se řadí do fronty
– vyučující předává žáky učiteli, který vykonává dozor,
– výdej probíhá za dozoru pedagoga, popř. kuchařek ,
– v případě, že žák čip nemá, řeší tuto skutečnost s vedoucí ŠJ
– jídlo a nápoje se konzumují u stolu zásadně vsedě
– žáci dodržují hygienu stolování, dodržují všechna bezpečnostní opatření (poučení o BP na začátku roku)
– za čistotu stolů během výdeje žákům odpovídá kuchařka, která vydává polévku,
– pedagogický dozor v jídelně sleduje chování žáků po příchodu do jídelny, při stolování, odnášení stravy
a použitého nádobí a příborů, dohlíží na bezpečnost stravujících se žáků
– případné úrazy hlásí žáci neprodleně pedagogickému dozoru,
– pedagogický dozor dbá na to, aby výdej obědů probíhal v klidu tak, jak to umožňují prostorové
podmínky a počet přítomných žáků
3. Ostatní strávníci
– pedagogičtí pracovníci školy, provozní zaměstnanci, popř. ostatní strávníci se snaží podle svých
možností stravovat mimo provozní špičku ŠJ
V Jindřichově Hradci 01.09.2011
Zpracovala: Jana Duchoňová
vedoucí ŠJ